جدید

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


طوله سگ
ضربدر عرض سگ مساوی مساحت سگ :|
.
.
.
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﯾﻪ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻣﺠﺮﺩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ
ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ ﻭ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭ ﺗﺤﺼﯿﻞ
ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ
ﻗﺼﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!
.
.
.
میدونی چی از ۱۰۰تافحش بدتره!؟؟
|: ۲۰۰تافحش
.
.
.
یادش بخیر چند سال پیش ماشین همسایمون سوئیچ روش بود
زد به سرمون برش داشتیم رفتیم دور دور ۱ساعت بعد یارو فهمیده بود دزدیدنش
رفتیم تحویل دادیم ۵۰هزارتومن هم مزدگانی گریفتیم گفتیم از دسته دزدا گرفتیمش.
اون موقع ۵۰تومن خیلی بود ۱هفته یه زندگی ایده آل داشتیم با دوستام .
یادش بخیر……….
.
.
.
دختره به دوست پسرش می گه:
برو یه نوشیدنی واسم بگیر
پسره: کولا یا پپسی
دختره: کولا
پسره: دایت یا عادی
دختره: دایت
پسره: قوطی یا شیشة
دختره: قوطی
پسره: کوچک یا بزرگ
دختره: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار
پسره: معدنی یا لوله کشی
دختره: اب معدنی
پسره: سرد یا گرم
دختره: میزنمتـــــــــا
پسره: با چوب یا دمبای
دختره: حیووووووووووووووون
پسره: خر یا سک
دختره: گمشو از جلو چشام
پسره: پیاده یا با دو
دختره: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت
پسره: باهام میای یا تنها برم
دختره: میام میکوشمــــــــت
پسره: با چاقو یا ساطور
دختره: ساطـــــــــور
پسره: قربانیم میکنی یا تیکه تیکه
دختره: خـــــدا لعنتت کنه .. قلبم وایساد
پسره: ببرمت دکتر یا دکترو بیارم اینجا
و ناگهان دختر جان به جان آفرین تسلیم کرد :|
.
.
.
از کسانی که تو کامپیوتر شون
فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh ذخیره میکنن
توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشید :)))
نه دیگه همه فهمیدن اتاقت بهم ریختست فایلارو هم درست کنی عمرآ به اتاقت برسی
.
.
.
فک کردین من عین شما معتادم؟ نخـــعـــــرم من همین الان اراده فولادینمو نشون میدم و لپ تاپو خاموش می کنم
و میرم با موبایل میام
.
.
.
پیرمرد به زنش گفت بیا یادی از گذشته های دور کنیم من میرم تو کافه منتظرت و تو بیا سر قرار بشینیم حرفای عاشقونه بزنیم. پیرزن قبول کرد.
فردا پیرمرد به کافه رفت دو ساعت از قرار گذشت ولی پیرزن نیومد
وقتی برگشت خونه دید پیرزن تو اتاق نشسته و گریه میکنه
ازش پرسید چرا گریه میکنی؟
پیرزن اشکاشو پاک کرد و گفت:
بابام نذاشت بیام …
شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید،


حتما باید عددش رند باشه ؟


.........................................




اونقده کیف میده به یکی بگی وایسا ازت عکس بگیرم...بعد ازش فیلم بگیری :))))


عین منگلا نگا میکنه :))))1 بار امتحان کن!


.........................................


بچه که بوديم يک سال واقعا يک سال طول ميکشيد ، بعضي وقتها هم دو سال!


ولي الان يه سال يک ماه بيشتر طول نميکشه ، ديگه فوق فوقش دو ماه :|


رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن


پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد !


یکی از رفیقای ما هر موقع میخواست بره شهر بازی با خودش چند تا پیچ از تعمیرگاه باباش برمیداشت میبرد


... بعد هر وسیله ای رو که سوارمیشد به بغل دستیش که اوصولن آدم ترسویی بود میگفت ... یا


ابرررررررررررررلفضل این دیگه از کجا باز شد خخخخخخ


به رفیقم میگم124000 تا پیامبر داشتیم!




میگه یعنی 1 گیگ؟!


:|


ببین با چه کسانی شدیم 70 میلیون نفر ؟! :))


من غلط های املاییم رو اینجوری تشخیص میدم


که انگار این کلمه نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود :((
پسره به دختره شماره داد و بعد یک ساعت اس ام اس بازی شروع شد این هم محتوی اس ام اساشون


دختره: سلام اسمت چیه چند سالته؟


پسره: علی 26 یو


دختره: اسمت


پسره:علی 26 یو


دختره: اسمت


پسره:علی 26 یو


دختره: اسمت


و این روند 30 دقیقه ادامه داشت تا پسره زنگ زد فهمید اسم دختره اِسمَت بود=))



بچه بودیم هرکی بهمون فحش میداد


کف دستمونو نشونش میدادیم میگفتیم آینه آینه
حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده
یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی :|


18+


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


حالا شد 18-



انقدر بدم میاد موقع درس خوندن یکی بیدارم میکنه


شماچی؟؟؟



می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد
رفتم می بینم ابجیم هی در یخچالو باز و بسته میکنه …
میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد
میگه: دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه !!
ای خــــــــدا این خوشیــارو از مـــا نگیر خخخ



هر کجا هستی باش ، به درک :|


پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت!!!


اصن خاک تو سرت …


((سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید)



 


آﻗﺎ ﺻﺒﺢ ﺭﻓﺘﻢ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۱۱۱ex ﺭﻭ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻢ !
ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﻦ ﻻﺯﻣﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۱۳۲ ﺭﻭ ﻭﺭﺩﺍﺭ!
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺏ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺗﻮ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۱۴۱ ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺗﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ
۱۱۱sx ﺭﻭ ﺑﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﻩ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺻﺒﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺎﺭﻩ؛
ﻣﺎﺷﯿﻨﺎﻣﻮﻥ O:
ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ |:
ﮔﻔﺖ ﮐﻼﻓﻢ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﺻﻦ ﺍﻭﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۱۳۱ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﻡ
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻫﺎﭺ ﺑﮏ ﺑﺮﻭ ﺍﻭﻧﻢ ﻫﺴﺖ!!!
ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻦ ﻣﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﯾﺎ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻡ ؟
.
.
.
ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺰﺍﺭﯾﻢ ﻟﭙﺎﺵ ﯾﺦ
ﺑﺰﻧﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺩﺭﺩﺵ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﻋــــﺎﯼ ﺣــــﺎﻝ ﻣـــﯿــــﺪﻩ ﻋــــﺎﯼ ﺣــــﺎﻝ ﻣـــﯿــــﺪﻩ
.
.
.
همانا یکی از مزیت های خانه تکانی پیدا کردن اشیایی است که یک سال تمام به دنبالشان می گشتی!!
باشد که رستگار شوید :|
.
.
.
دانشجوی ارشد دانشگاه تهران تو پایان نامش
به عنوان منبع نوشته: گوگل دات کام! :||||
.
.
.
پسره متولد ۱۳۸۰ استاتوس زده :
دلم برای دوران کودکیم تنگ است زمانی که معنای عشق را نمی فهمیدم
ینی چه جوری بکشمش طبیعی به نطر بیاد ؟؟؟
.

 

.
قبلنا میگفتن مرد باید ایستاده بمیرد یا با گلوله سربی توی سینه
مردای امروزم زیر موچین و بوتاکس و پروتز و عمل بینی جون ندن خیلیه !
.
.
.
یارو توی مغازۀ شیرینی فروشی مشغول کار شد
زنش گفت : ببینم وقتی تنها هستی هوس نمی کنی به شیرینی ها ناخونک بزنی ؟
خیلی جدی گفت : نه اینکار دزدیه
فقط روی شیرینی ها رو لیس می زنم ! :))
.
.
.

 

 

داداش دوستم رفته مسافرت ماشینشو یه هفته داده دست دوستم باشه
اونوقت داداش من وقتی می ره بیرون شلوارکشو قایم می کنه که نکنه من بپوشمش!
.
.
.
اعتراف میکنم زمان مدرسه دبیرم بهم گفت:
از کلاس برو بیرون، تو با کارات به ساحت مقدس کلاس توهین میکنی.
منم هرهرهر خندیدم و با اعتماد به نفس گفتم: شما انقدر بی سوادی به ساعت میگی ساحت :دی
.
.
.
الان تو اخبار میگه ۳۴۰۰۰ نفر تو امریکا خودشون نمیدونن ایدز دارن :|
یارو خودش نمیدونه تو از کجا میدونی؟ :|
.
.
.
بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !
من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !
بابام : شوخی میکنی… !؟
من : خودت سر شوخی رو باز کردی
.
.
.
سعی کنین خودتون باشین و اگه اینی که الان هستین خودتونه ، سعی کنین خودتون نباشین !
.
.
.
بیخودی صدای گاو درنیار!
من و تو خیلی وقته دیگه “ما” نیستیم..
.
.
.
طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه:
آقازاده دانشگام میرن؟ طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه!
.
.
.
به هر حال بررسی که می کنم می بینم تنها کسی که به من نخ داد، قرقره بود
.
.
.
یعنی با این شانسی که من دارم اگه دختر به دنیا میومدم
تو جهل عربستانی ها به دنیا میومدم زنده به گورم میکردن.. :|
.
.
.
من اگه دیرتر از اون ساعتى که میخوام بیدار بشم اعصابم خورد میشه دوباره میگیرم میخوابم
.
.
.
یکی فانتزی های فرهنگیم اینه که دوست دارم یه فیلم بسازم
که توش کاپیتان با صدایى آروم و به غایت مودبانه به ملواناش میگه لطفا لنگرها رو بکشید
.
.
.
رسیدم توی کوچه مون ، دیدم یه خانومی داره ماشینش رو بین دوتا ماشین دیگه پارک می کنه….
جای پارک خیلی کم بود و بنده خدا حسابی کلافه شده بود….
وایستادم و فرمون دادم بهش ، « بیابیاااا، خب!حالا فرمون رو کامل برگردون!خوبه خوبه، خاموش کن.»
بعدش هم بدون اینکه منتظر تشکر خانومه بشم راه افتادم برم
که دیدم خانومه صدا کرد و گفت دستت درد نکنه ، زحمت کشیدی!!!!
گفتم خواهش می کنم ، کاری نکردم…
گفت : دانشمند! من داشتم از پارک در می اومدم…
ازین سوتی های ضایع ندیم جلو خانومااا صلواااات :))
.
.
.
ﺑه یارو ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻭﺭﺕ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻴﺮﺳﻪ؟
ﻣﻴﮕه ﺁﺟﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﻄﺮﺡ ﻧﻴﺴﺖ !
.
.
.

 

 

یه سوتی دادم پدیده:))))))))
ﺩﺧﺘﺮﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺕ ﻫﺎ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﻫﻔﺖ ﻣﺎﻫﻪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩ.

ﺧﯿﺮ ﺳﺮﻡ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺟﻨﺴﯿﺖ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺸﯽ ﯾﺎ ﺑﺎﺑﺎ؟
ﺁﺑﺮﻭﻡ ﺭﻓﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ















اومدم خونه، مادربزرگم تا منو دید گفت:
بالاخره یاد گرفتم sms بدم! گفتم :چی میگی؟
عمراً اگه یاد گرفته باشی!
اینو گفتم و رفتم تو اتاقم...
چند ثانیه بعد یه مسیج با این مضمون از طرف مادربزرگم اومد:
گه نخور













ما بچه بودیم، یه کهنه ای، دسمالی، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف، ۸ لایه محافظ، ویتامینه همراه با عصاره ی مالت مثلاً تو این برینه بچه پرفسور میشه؟














بیاین اعتراف کنیم که حالمون از صدای ضبط شدۀ خودمون بهم میخوره، بیاین
















طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه
بیا تو باهاش حرف بزن...
نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو
















عکدمی چیست؟
ﻟﻬﺠﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﮔﻮﮔﻮﺵ ﻣﻮﻗﻊ ﮔﻔﺘﻦ ﺁﮐﺎﺩﻣﯽ















ترسم از این است که پدرم عمویم باشد و نگرانم که مادرم عاشق همکارش بوده باشد و پسرخاله ام برادرم باشد و نامزدم حاصل زن همسایه و پدرم و نمیدانم کدام پدرم بهتر است!!
علی شریعتی بعداز تماشای سریالهای جم














توی خونه تنها بودم، به خودم گفتم قربونت برم، یکم مکث کردم باز به خودم گفتم خدا نکنه عزیزم...: D
روانی هم خودتی














طرف تو آهنگش میگه:
چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین
عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین
خب روانی مگه با گالیله و نیوتون طرفی!؟














بابام رفته هویج خریده میگه عَقلت که ناقصه، مغزتم که کار نمیکنه بگیر این هویجو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه















ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ..
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ
















یارو زنگ میزنه به ۱۱۰ میگه طوطیم گم شده یارو میگه به ما چه گم شده؟ یارو میگه هیچی فقط خواستم بگم اگه پیداش کردین هرچی در مورد اخوندا گفت عقیده شخصی خودشه
خخخخخخخخخخ














ﻣﺪﺍﺡ... ﺩﺭﻣﺪﺍﺣﯽ :ﺁﻫﺎﯼ ﺧﺎﻧﻤﯽ ﮐﻪ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﺩﻋﺎ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻧﻤﯿﺸﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺗﺎﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﺕ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺯﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﻤﯿﺮﻡ













یه دوست چینی داشتم، برﺍﻯ ﻋﻴﺎﺩتش رفتم ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ.
دوست چینیم ﺑﻪ من ﮔﻔﺖ :ﭼﻴﻨﮓ ﭼﻮﻧﮓ ﭼَﻦ ﭼﻮﻭﻥ ﻭ... مُرد!
ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﭼﻴﻦ ﺳﻔﺮ ﻛﺮﺩم و در اون جا از یه مرد چینی معنیش رو پرسیدم و اون مرد چینی به من گفت :ﭘﺎﺗﻮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺷﻴﻠﻨﮓ ﺍﻛﺴﻴﮋﻥ ﻭﺭﺩﺍﺭ ﻛﺼﺎﻓﻄﻄﻄ












تلویزیون داره میگه:
جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن...
یهو مامانم برگشته میگه:
مسیرشون مشخصه دیگه...
اینترنت.. آشپزخونه...
اینترنت... دستشویی...
اینترنت... تخت خواب











گردو :من شبیه مغزم
لوبیا :من شبیه کلیه ام
خیار :بچه ها میشه بحثوعوض کنیم؟












دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم.
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدارت استاد











نشنال جئوگرافی داشت حیوونا رو نشون میداد میگفت “شاید چهره این جونده ی تپل برایتان اشنا باشد... ” مادرم گفت اره شبیه پسر منه












هر چی فک میکنم این مورچه بالدار چیزی نمیتونه باشه جز حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه.. واقعا خجالت آوره













یارو میره تایلند
سوار اتوبوس میشه
مامور اتوبوس: a ticket
یارو :چی؟
a ticket :ماموره دوباره
یارو :من که نمی فهمم! مرتیکه خر
مامور :هوی؛ به من میگی خر؟
نفر سوم :آقایون چرا دعوا میکنین؟
زشته مملکت غریب صلوات بفرستین
کل اتوبوس:
اللهم صل علی محمدوآل محمد














آلت چیست؟
آلت کلیدی است درصفحه کیبورد که برای تغییر زبان آنرا باشیفت فشار میدهیم!! 
البته نظر شما هم محترمه













ملت عکساشون دو نفره ست، خاطره هاشون دو نفره ست، تختاشون دو نفره ست، مسافرتشون دو نفره ست......منه بیچاره کامپیوترم دو نفره ست.
با این برادر خنگم شریکم












شیخ با مریدان سپاهان و استقلال و پرسپولیس در صحرا نشسته بودند
ناگهان بادی وزیدن گرفت و همه ی پرسپولیسیها را باد برد, سپاهانی ها و استقلالی ها با غرور از شیخ پرسیدند یا شیخ یعنی ما قوی تریم
شیخ خندید و گفت :نه، شما سوراخید باد از شما رد میشود








رفتیم خونه فک و فامیل میگه پدر بزرگ خوبن ؟
می گم تقریبا ۵۰ روز که فوت کردن !!
میگه اا حتما اگهی فوتشون رو دیدم یادم نیست
این اسمش فک و فامیله ما داریم
رفتیم ایران خودرو بابام به یارو میگه پراید دارید؟
با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونه رو بدیم درست کنن
یاروو تلفن زده به پریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ می خوره یا نه
تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه : این آقاهه شماره مارو از کجا داشت
فک و فامیله داریم ما ؟
همیشه احوال رفیقتو هر ۳۹روز ،حتما یکبار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسی!
اس ام اس های مامانم به من !!
اینو بهش میگن فک فامیل ؟!!
به مامان جونم می گم : شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟
میگه : والا مکه که در نمیره!!
فک وفامیل داریم ما
دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام
تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سفره پهن شو !!!
دیشب رفتیم خونه خالم یه پسر داره اندازه ماکارونی ۴ سالشه اومده میگه : این علامت حاکمه بزرگ میتی کومانه
خواستم خر کیف شه احترام گذاشتم
برگشته میگه : تو نمی خوات احترام بزاری (زومبه)
آخه این فک فامیله داریم؟!
یکی از فامیلامون از شهرستان اومده بودن خونه ما نزدیکه دو هفته پیشمون موندن
مامانم بلاخره خسته شد یه روز ظهر خیلی جدی بهشون گفت :
روزه آخری که می خواستین برین می خوام گوشت در بیارم از فریزر آبگوشت درست میکنم
راستی کــی میرین؟
یه همچین فامیلی داریم ما !!!
داداشم دو ساعت نشسته جلو تلویزیون خاموش میگم چرا روشن نمی کنی؟
میگه بابا گفته هیچ سودی که ندارید یه یارانه تمام فایدتونه اونم بخوام خرج خودتون کنم؟؟؟
داداشم حداقل فوق لیسانس داره فکرکنم من که دانشجو هستم نون خوردن هم برام بزودی ممنوع شه!
پسر داییم هنوز پوشک پاشه تازه حرف زدن یاد گرفته
بهش میگم ای جانم پوشک داری خوشمل پسمر؟
میگه پ نه پ دستشویی فرنگی پام کردم،اگه کار داری بهت قرض بدم
تا غروبش نگاش نکردم می ترسیدم بهم تیکه بندازه
یعنی پیشرفت نسل جدید دهن منو آزاد راه کاملا آسفالت کرده !!!!

 

 

روایت داریم:

این که نود درصد امامزاده ها تو گیلان و مازندران هستند،
نشون میده که اون بزرگواران همه پای حال و شمال و دریا کنار و تله کابین و نمک آبرود بودند

***********
انتخابات فقط انتخابات پاکستان!
خودشون کاندیداهای غیر اصلح رو ترور میکنن که مردم راحت تر انتخاب کنن

*******************

تو فیسبوک همه مادری دارند بهتر از گل....
انگار ننهی ما کاکتوس بود

******************
شايد اشكال كار اينه چون بخشی از نژاد آريايي از ٢ قوم مادها و پارتها بوجود اومدن!
براي همين تمام مشكلات تو مملكت يا از طريق پارتی حل ميشه يا مادی

******************
خوشگلا باید بترسن.

[ شعار گشت ارشاد ]

*****************
نقل است که یکبار شیخ در رکعت چهارم نماز به شک افتادند.
پس بنا را بر رکعت دو گذاشتند که در این لحظه
به علت تغییر ناگهانی از چهار به دو، موتور شیخ سوخت

*****************

روایت هست که نوشابه های بهشت علاوه بر آب و گاز، برق و تلفنم دارن

*****************
روایت داریم که تو بهشت وقتی انگشت پات میخواد بخوره به پایه مبل ،
پایه مبل جا خالی میده

*****************
خدا هم امتحانات الهیش رو انداخته تو فروردین و اردیبهشت که به انتخابات نخوره

****************

:سیاست های غلط به اینا میگن
ثیاثت , صیاصت, ثیاثط , صیاصط , سیاسط ....

************
وایبر و اسکایپ و اوو و واتز اپ رو تو ایران قطع کردن....

دیگه با ایران ارتباطم کلاً قطع شده. به خانواده ام سپردم اگه کسی با من کار داشت، شب بیاد به خوابم

****************

ایران اگه جای اینهمه هزینه برای بمب اتم
به هر اسرائیلی یه پراید داده بود تا حالا بیشترشون از بین رفته بودن

****************

یکی از تفریحات دکتر شریعتی و امام راحل تو اون دنیا اینه که

هر روز فیس بوک رو چک می کنن ببینن تازگی ها جمله باحال چی گفتن

****************

و خداوند به مرغ بال داد... نه برای پرواز, بلکه برای مزه ی عرق

****************

یه فرشته هم هست که فقط اسم مینویسه.
اسمش: اسمائیله

****************

میگن تو جهنم تا میای چرت بزنی یه فرشته بنام كرمائیل میاد، نخ میكنه تو دماغت

****************

یک روز حضرت داشتند رد می شدند....
معلم بیست و پنج صدم ارفاق کرد, قبول شدند

***************
حضرت ابراهیم چهارشنبه سوری ها میرفت از روی آتیش مردم میپرید
اونو گلستان می کردو فرار می کرد

***************

توی بهشت وقتی میری سمینار سخنرانی نداره
!...
همون اول شام میدن تموم میشه میره

***************
بهشت اونقدام که میگن خوب نیست ها!
فکر کن این همه ائمه اطهار دور تا دورت نشستن! اصن روت نمیشه پاتو دراز کنی

**************

پراید بخرید و به فرزندان خود پراید سواری یاد بدهید
که هم توشه ی این دنیا و هم وسیلهای برای رسیدن به آن دنیا و خداست

**************

شانس آوردیم صدر اسلام ته دیگ سیب زمینی وجود نداشت و الا خوردنش حرام اعلام می شد

**************

چرا ما از امام حسین یاد نمیگیریم که یه شب برق رو قطع کنیم، مرزها رو باز کنیم، بگیم هرکی میخواد بره بره؟

**************
تو جهنم همش میگی: یادش بخیر ...ایران هم این شکلی بود


دهه 50:اگه انقلاب شه خوشبخت میشیم
دهه60:اکه جنگ تموم شه خوشبخت میشیم
دهه 70:اگه خرابی های جنگ بازسازی شه خوشبخت میشیم
دهه80:اگه معجزه شه خوشبخت میشیم
دهه90:خدا کنه از این بدبخت تر نشیم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت16:43---6 مرداد 1392
اومدم وبت بازم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 تير 1392برچسب:,

] [ 23:26 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه