گلچین!!!!!!!!!!!!!!!!!

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

توي مطب آرامش خودتونو حفظ کنيد وگرنه
مثل من از اين سوتي هاي ناب ميدين
خب هول شدم … گفتم :
آقاي دکتر اسهال به روتون گلاب دارم !


يه دسته از آدماي بي جنبه فکر ميکنند از دماغ فيل افتادن
ولي در حقيقت “پاپ کورني ” بيش نيستن …

 

کودک درونم هفته دیگه نامزدیشه !
اونوقت من یه نیمه گمشده هم ندارم !!!

 


داداشم ديشب کلي تقلبي نوشته بود برا امتحانه فيزکش،
صبش يادش رفته ببره مامانم دربست گرفته رفته سرجلسه بهش برسونه !!!


من و ... اون روی سگم" و "کودک درونم" و"خر وجودم" و "کرم درونم ... یه خانواده ایم ...! خیلی ام با هم خوشبختیم ...!

دختر خالم اومده اسم همه فامیلو نوشته رو کاغذ میگه یکیشو بکش راجع بهش غیبت کنیم !!

 

یکی از استفادههای اصلی موبایل استفاده از نور ال سی دیش برای طی مسیر اتاق تا یخچال بدون خوردن به در و دیواره!

 

خدایا فقط قیمت پسته رو برگردون قول میدم پسته های در بسته رو هم بخورم!

اونقدری که جوونای ما در برابر فیلتر مقاومت کردن
متفقین در برابر هیتلر نکردن

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!

چرا همون چیزى که تو شامپو بچه میریزن که چششون نسوزه تو شامپوهاى ما نمیریزن؟ هان؟ چشم ما چشم نیست؟ ما ادم نیستیم؟؟؟؟؟ تاکى انقدر ظلمو باید تحمل کنیم؟

 

 

ایرانسل عزیز :یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما، اس ام اس نده یا اگه میدی لطف کن خودت براشون توضیح بده!!

 


تو اسپانیا 30 % ازدواجا از طریق فیسبوکه

.
.
.
.
.
ولی تو ایران بعده 3 ماه که با دختره چت میکنن تازه میفهمن پسر بوده..

 

 همون وقتی که ترجیح داده شد به جای تابلوی ((از سرعت خود بکاهید)) از سرعتگیر استفاده بشه، بشر فهمیده بود که به شعورش امیدی نیست!



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:09---13 خرداد 1392
تو کار لینک پینک هستی؟
پاسخ: بلیم چرا که نه؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 12:4 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه